Kaninen der så gerne ville sove – HOT eller HYPE?

MamaWise har spurgt alle vores mødre, om børnebogen `Kaninen der så gerne ville sove` virkelig er så fantastisk HOT som rygtet siger, eller om det blot er HYPE?

Om bogen skrives der bl.a.

Det er godnathistorien der får børn til at falde i søvn. Bogen er skrevet af forfatter, adfærdsforsker og coach Carl-Johan Forssén Ehrlin og omhandler en ny måde at få dit barn til at falde i søvn på. Dette er den verdenskendte børnebog om Kalle Kanin, der ikke kan sove, selvom han så gerne vil. Den anderledes godnathistorie bruger en helt ny måde at fortælle på, som hjælper dit barn til at slappe af, falde hurtigere i søvn og ikke mindst sove godt. Historien er skrevet med en særlig teknik, sådan at sproget i sig selv virker beroligende, ligesom ekstra betoning af ord og sætninger under oplæsningen er med til at forstærke virkningen. Det er let at gøre, og alt er forklaret i bogen.

kaninen der så gerne ville sove, børn, børnebog, anmeldelse, test, anmeldelse af kaninen der så gerne ville sove, mor, mamawise, mamawisedk, HOT, kanin, bøger, børnebøger, godtnathistorie,

Afstemningen er lavet blandt alle de mødre, der følger MamaWise på Facebook og Instagram, og flertallet af dem svarede at `Kaninen der så gerne ville sove` er HOT!

Der var 31 % der svarede HYPE, og ud fra besvarelserne kan vi konkludere, at størstedelen af dem har læst bogen for børn under 4 år. De fleste af dem oplevede ingen effekt, og børnene fandt historien lang og kedelig. Og langt de fleste der svarede HOT, har læst den for børn over 4 år, hvor bogen har haft den ønskede effekt, og børnene også selv giver udtryk for, at det er en historie de meget gerne vil have læst til sengetid. Så selvom vi flere steder kan læse, at bogen anbefales allerede fra 1 års alderen, viser forældrenes erfaring noget andet.

Så børnebogen `Kaninen der så gerne ville sove` får MamaWise` varmeste anbefalinger, men kun til børn fra 4 år og opefter.

Bogen kan bl.a. købes lige her.

Mere HOT eller HYPE? Læs også: